Експрес запустили всього 5 днів тому. На другий день він зламався, а тепер кількість рейсів почали просто скорочувати. Це далеко не кінець світу, але зверніть увагу, щоб правильно розпланувати свій час.
Головне:
- новий розклад ввели 4 грудня, рейси скоротили як вночі, так і в пікові години вдень.
- інтервал руху експресів вночі збільшений до двох годин, в піковий час – майже до однієї години, в міжпіковий – перевищує одну годину.
- в Укрзалізниці заявили, що причина коригування графіку – вивчення пасажиропотоку.
Нагадаємо:
- експрес курсує з залізничного вокзалу Київ-Пасажирський і робить всього одну зупинку – на станції Дарниця. Хоча планується також збудувати зупинку на станції Видубичі.
- вартість проїзду – 80 гривень в один бік.
- придбати квитки можна в “два кліка” через спеціальні термінали самообслуговування, які встановили на вокзалі Київ-Пасажирський, на Дарницькому вокзалі і в аеропорту. Можна також розрахуватися банківською картою в самому поїзді.
Феєричний запуск нового експреса
30 листопада відбувся запуск рейкового автобуса, який курсуватиме між київським залізничним вокзалом та аеропортом “Бориспіль”. Новий швидкісний експрес отримав назву Kyiv Boryspil Express.
На церемонію відкриття приїхала вся політична еліта: президент, прем’єр, міністр інфраструктури і керівник Укрзалізниці. Але навіть це не допомогло – експрес зламався на другий день після запуску.
Поломка на другий день
За словами водія експресу, виникла проблема із двигуном — поїзд не заводився. Деякі пасажири вибігали з експресу і йшли по снігу і заметах, бо не встигали на літак. Поїзд стояв на рейсах майже півтори години.
Експрес Київ-Бориспіль зламався на другий день після запуску — за словами водія, виникла проблема із двигуном поїзд не заводиться Пасажири, які спізнюються на свої рейси, зійшли з потяга pic.twitter.com/VsBG0ZOmKQ
— Hromadske.UA (@HromadskeUA) 1 грудня 2018 р.
Будівництво та тестування
Стартувало будівництво швидкісної залізничної лінії у травні поточного року. За цей час робітники добудували в бік аеропорту 1400 метрів колій і змонтували естакаду завдовжки 272 метри над трасою Київ-Харків. На Центральному залізничному вокзалі реконструювали платформу №14, звідки стартуватиме експрес. На фінальній стадії зараз будівництво кінцевої станції “Бориспіль-аеропорт” поруч з терміналом D і облаштування прилеглої території.
“За планом між терміналом аеропорту і платформою експресу буде крита галерея. Це зручно – дощ або сніг пасажирам не зашкодять”, – повідомили в “Укрзалізниці”.
Возити пасажирів від вокзалу до “Борисполя” буде п’ять рейкових автобусів польської фірми Pesa: чотири – на маршруті і один резервний. Вони були відремонтовані в локомотивному депо “Гречани”: автобуси пофарбували і облаштували інтер’єр салонів. У кожному встановили 90 сидінь синього кольору: по два з одного боку і по три з іншого. Розміщені вони один навпроти одного.
Чи варто користуватися експресом?
На мою суб’єктивну думку, так. По-перше, це дешевше за Скайбас і точно дешевше за таксі в аеропорт, але це навіть не головна причина. Найголовніше те, що це зручно, ви ніколи не потрапите в затор, доїдете з комфортом. Поїзди ходять за точним розкладом, тому можна прийти за 5 хвилин і відправитися вчасно. Скайбас дуже рідко ходить точно за розкладом і часто доводиться чекати. Ну, і ще маленький плюсик: це все 100% легально, і тому ви чесно заплатите податок з кожної своєї поїздки.