Укрзалізниця відкрила продаж квитків глибиною 20 днів на нові поїзди міжнародного сполучення та оптимізувала довоєнні маршрути.
Про це повідомляє пресслужба компанії.
Зокрема, йдеться про поїзд №90/89 Київ – Перемишль (Польща) через Вінницю, Хмельницький, Тернопіль.
“Цей поїзд надасть зокрема вінничанам комфортний нічний поїзд до Польщі на додачу до Інтерсіті+ з місцями для сидіння”,
кажуть в УЗ.
Виїзд з Києва о 22:52, прибуття до Вінниці о 02:03, до Тернополя о 06:28, до Львова о 08:55, до Перемишля об 11:13. Зворотний виїзд о 13:45, Львів – 18:25, Тернопіль – 21:03, Вінниця – 01:58, Київ – 05:42.
Поїзд № 351/352 Київ – Кишинів (Молдова) матиме зручну стиковку по станції Унгени з можливістю пересісти на поїзд до станції Ясси (Румунія), пояснююь в компанії.
Поїзд курсуватиме через день відправкою зі станції Київ-Пасажирський о 17:02, прибуватиме на станцію Унгени о 07:53 та прибуватиме до столиці Молдови о 10:38. Зворотно рейс відправлятиметься о 17:45, проходитиме Унгени о 20:51 та прибуватиме до Києва об 11:48.
У листопаді надійдуть у продаж квитки на новопризначений поїзд Харків – Хелм (Польща), з 11 грудня розпочне курсування новий щоденний рейс австрійської залізниці Відень (Австрія) – Чоп.
В УЗ також заявили про прискорення популярних нині міжнародних рейсів:
- № 23 Київ — Хелм пришвидшується на 2 години в обидві сторони;
- № 67 Київ — Варшава пришвидшується на 2 години до Польщі і на 1 годину до України.
Нові графіки курсування, а також квитки вже доступні на сайті booking.uz.gov.ua та в касах Укрзалізниці.
Нові рейси по Україні
АТ “Укрзалізниця” в оновленому графіку руху пасажирських поїздів передбачило 14 нових рейсів та оптимізувало 58 рейсів як по Україні, так і в міжнародному сполученні.
Зокрема, Укрзалізниця анонсувала рейс №769/770 Жмеринка – Хутір-Михайлівський – нове експериментальне сполучення для деблокованої північної Сумщини зі столицею та Вінниччиною. Серед нових рейсів також є №266/265 Ковель – Ужгород, №65/66 Харків – Умань (який сполучить обидва міста з Дніпром).
Три нові напрямки, які відкриються найближчим часом: № 111/112 Ізюм – Київ, 131/132 Запоріжжя – Львів (через Київ, Житомир та Ковель), № 191/192 Краматорськ – Одеса (через Дніпро).
Крім того, відновлюється ціла низка маршрутів, що курсували до повномасштабної війни:
- № 3/4 Запоріжжя – Львів подовжено до Ужгорода на щоденній основі;
- № 5/6 Запоріжжя – Івано-Франківськ подовжено до Рахова;
- № 15/16 Харків – Івано-Франківськ подовжено до Рахова;
- № 17/18 Харків – Львів подовжено до Ужгорода;
- № 21 Харків – Львів подовжено до Трускавця;
- № 41/42 Дніпро – Львів подовжено до Трускавця;
- № 149/150 Кременчук – Івано-Франківськ подовжено до Ворохти;
- № 45/46 Харків – Ужгород повертається до курсування через Суми, що надасть зручне сполучення північно-східному регіону з Закарпаттям;
Для низки швидкісних маршрутів Укрзалізниця оптимізувала тривалість та час прибуття на кінцеві станції.
Зазначається, що на дільницях із найбільшим пасажиропотоком вдвічі збільшено кількість вагонів у 17 існуючих поїздах, що дає можливість більш ефективно використовувати парк локомотивів та зменшити витрати електроенергії на тягу.