Угорський лоукостер Wizz Air розробив план швидкого розширення своєї мережі в Україні після відкриття повітряного простору. Протягом шести місяців після відкриття неба компанія планує запустити близько 100 маршрутів. Це дасть змогу перевозити до 5 млн пасажирів на рік.
Про це повідомив гендиректор Wizz Air Йозеф Вараді на організованій аналітичним центром We Build Ukraine конференції 25 березня, пише «Інтерфакс-Україна».
“Як тільки Україна буде готова, ми будемо готові відновити (польоти – ІФ-У). Ми не тільки розглядаємо можливість літати в Україну, але й збираємося літати з України, організувавши там наші базові операції. В нас великі плани щодо України… Ми розробили план створення мережі з близько 100 маршрутів протягом перших 6 місяців, що створить пропускну спроможність у 5 млн місць на рік. І коли ви (Україна – ІФ-У) будете готові, ми будемо готові”,
– заявив Йозеф Вараді.

Раніше керівництво міжнародного аеропорту Бориспіль у Будапешті зустрічалося з представниками Wizz Air для обговорення оперативного запуску авіаперевезень після відновлення польотів в Україні.
Розмови про відновлення польотів ведуться більше двох років. У грудні 2023-го голова Офісу президента Андрій Єрмак заявив, що «незабаром» літаки полетять із Борисполя.
Україна могла відновити польоти принаймні з одного з аеропортів – Львова або Борисполя – ще до кінця січня 2025-го, заявив старший партнер страхової компанії Marsh McLennan Кріспін Еллісон на 10-му Київському міжнародному економічному форумі (КМЕФ) 7 листопада.
Забезпечити механізми страхування польотів з аеропорту Львів значно простіше, ніж із Києва. До повітряного простору ЄС лише 6–7 хвилин льоту. Пасажирські Airbus-320 і Boeing-737, як і невеликий пасажирський авіалайнер, потребуватимуть страховки мінімум на $750 млн, оцінює менеджер Marsh McLennan Еллісон. «Львів набагато безпечніший за Тель-Авів», – впевнений Еллісон.