Укрзалізниця частково відновила онлайн-сервіси, але купити квитки все ще проблемно

На п’ятий день масштабної кібератаки “Укрзалізниця” оголосила про відновлення онлайн-продажу квитків у резервному форматі. Однак користувачі повідомляють, що купити квиток у додатку наразі неможливо.

“Оскільки зараз система переживає пікові навантаження, можливі тимчасові технічні перебої в роботі, тож просимо пасажирів користуватись застосунком виключно у випадках потреби в терміновій подорожі”,

– написали в УЗ зранку 27-го березня.

Після цього повідомлення користувачі пишуть про проблеми із купівлею квитків. Наразі додаток “Укрзалізниці” не працює, видаючи повідомлення “Сервіс перезавантажений”.

Об 11-й дня УЗ повідомила, що після відновлення сервісу українці придбали вже понад 12 тисяч квитків, але від ранку фіксуються пікові навантаження на систему, тому можуть виникати збої.

Під дописами УЗ деякі користувачі скаржаться на те, що гроші знялися з картки, але сам квиток не прийшов на пошту.

“Якщо посадка на поточний або наступний день, підходьте з квитанцією про оплату до начальника поїзда, вас заберуть на борт та нададуть резервне місце або те місце, яке ви запам’ятали при купівлі”,

– кажуть в УЗ.

Якщо дати пізніші, потрібно звернутися до служби підтримки онлайн чи за телефоном 0-800-503-111.

У пресслужбі Укрзалізниці BBC повідомили, що посилено працюють над розв’язання проблем з онлайн-сервісами:

“Є випадки, кому вдається купити, але виникають проблеми у частини користувачів через велике навантаження. Намагаємося все відновити якнайшвидше, з цим працюють наші IT-спеціалісти”.

Каси на вокзалах продовжують працювати в посиленому режимі – це зараз єдиний надійний спосіб купити квиток.

Продаж відбувається за правилом “дві доби” – тобто лише на поточний та наступний день, щоб уникнути скупчення людей на вокзалах. На пізніші дати квитки можуть придбати лише військовослужбовці та маломобільні пасажири.

схожі