Wizz Air передумала відновлювати рейс з Абу-Дабі в Москву

Раніше авіакомпанія збиралася відновити його уже з жовтня цього року, втім через сильну критику у соцмережах – змінила свою думку.

Європейський бюджетний перевізник Wizz Air призупинив плани з відновлення польотів зі столиці Росії Москви в Абу-Дабі в Об’єднаних Арабських Еміратах на тлі зростаючої критики з приводу рішення про відновлення польотів.

У заяві про відстрочку рейсів до подальшого повідомлення Wizz Air не згадала про негативну реакцію в соціальних мережах, яка включала деякі заклики бойкотувати авіакомпанію, але згадала тільки “обмеження галузевого ланцюжка поставок”.

Компанія Wizz Air, зареєстрована в Лондоні, володіє 49% акцій Wizz Air Abu Dhabi, чиї літаки носять ім’я і бренд європейської авіакомпанії. Суверенний фонд Абу-Дабі ADQ володіє 51%.

Цього місяця Wizz Air заявила, що рейси між Абу-Дабі і Москвою відновляться з жовтня. 27 лютого вона призупинила Всі рейси з Росії після вторгнення в Україну.

Wizz Air також має сертифікати авіакомпаній (AOC) у Великобританії та Угорщині.

Європейські перевізники припинили польоти в Росію, а російським авіакомпаніям заборонено літати в повітряний простір Євросоюзу в рамках західних санкцій.

Що це взагалі було?

Wizz Air володіє 49% акцій компанії в Еміратах. Контрольний пакет акцій у розмірі 51% належить державній компанії ADQ. У Wizz є ще одна дочірня компанія, Wizz Air UK, яка спочатку була створена для пом’якшення наслідків Brexit, пише СNN.

“Wizz Air Abu Dhabi — національний перевізник ОАЕ, що працює відповідно до національних правил і політики ОАЕ. Авіакомпанія відновлює польоти в Москву, щоб задовольнити попит пасажирів, охочих вилетіти в Росію і зі столиці ОАЕ. Всі національні авіалінії ОАЕ зараз виконують прямі рейси в Росію“, — йдеться у повідомленні авіакомпанії.

Посадка пасажирів в літак WizzAir

Там додали, що Wizz Air Hungary і Wizz Air UK нині рейси в Росію не виконують, а рейси до РФ з Великої Британії та ЄС заборонені.

Компанія запустила маршрут з Абу-Дабі до Москви в грудні 2021 року. Потім його призупинили, коли Росія вторглася в Україну. На прикладі Wizz Air видно, що комерційні інтереси в багатьох випадках починають переважати, сказав CNN кризовий PR-консультант Марк Борковскі.

“Я очікую, що це рішення буде сприйняте з великим інтересом. Це може стати катастрофою, однак більш серйозною проблемою є втома. Певні комерційні інтереси візьмуть гору. Проте це ризикований крок, який може перетворитися на серйозну піар-мету”, — зазначив він.