Більше доби не працюють сайт і застосунок Укрзалізниці. Коли відновлять реєстри та як купити квитки?

Онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної кібератаки. Збій почався вранці 23 березня й досі триває — зокрема, не працює сервіс продажу квитків.

Поїзди курсують без затримок, всі операційні процеси руху налагоджено в резервному форматі.

Зараз купити квитки можна лише на касах вокзалів. Через це залізниця посилила зміни — в Києві подвоїли кількість відчинених кас. Наразі черги «не більші, ніж за ранковою кавою», очікування становить близько 15 хвилин, стверджує перевізник.

На 24 та 25 березня активовано продаж міжнародних квитків у касах. Зазвичай їх продають тільки онлайн.

Каси працюють із пріоритетом на обслуговування пасажирів із відправленням сьогодні-завтра. Решту «наполегливо просять не штурмувати каси».

«В крайньому випадку, якщо ви не встигаєте придбати квиток через касу — прямуйте безпосередньо до потяга. Наші поїзні бригади поінформовані, як оформляти ваш проїзд на місці»,

— додає голова правління Укрзалізниці Олександр Перцовський.

Повернути квиток на поїзд відправленням 23-24 березня можна онлайн — якщо хоча б за годину до відправлення рейсу надіслати на електронну пошту services.uz.gov.ua@gmail.com чітке фото квитка та номер телефону.

Оскільки не працює і придбання квитків і через сервіс Армія+, Укрзалізниця радить військовим такі варіанти: ⁠купити фізично в касі, діє пріоритет для військових; безпосередньо на борту за допомогою начальника поїзда (всі отримали відповідні інструкції).

«Ця атака була дуже системна, нетривіальна та багаторівнева, тому перед повним відновленням із “бекапів” фахівці УЗ, багатьох залучених партнерів та кібердепартаменту СБУ мають ретельно протестувати сервіси на можливі вразливості»,

— зазначає компанія.

Створено за матеріалами “Укрзалізниці” та видання “Хмарочос”.

схожі